Sabtu, 5 Mei 2012

MENGIKUTI KURSUS TERAPI BEKAM

assalamualaikum, macam selalu lah aku ada banyak masa lapang,hari tu aku pergi kursus aising kek, hari ini 5 mei 2012,aku pergi pula mengikuti kursus terapi bekam. kau org tahu mcmana aku boleh tahu disitu ada buat kursus. sbbnya aku suka ronda2 kawasan kulim ,satu hari aku lalu didepan satu kedai ,aku pun bacalah apa yg ditulis dcermin kedai tu ,rupa2nya ada kursus bekam ,apalagi aku pun masuk dan bertanya staff dsitu aku berikan no talifon ,bila nk adakan kursus call lah aku ,maka hari ni aku tercapai lah hajat aku nk belajar bekam,mula2 aku takut tengok darah yg keluar dari bekas bekam tu ,aku pula ada darah gemuruh, habis seluruh badan aku menggigil tapi dgn bantuan pakar2 terapi disitu aku berjaya lakukan dgn baik sekali ,alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan